بهترین موتور سیکلت های دنیا کدامند؟

بهترین موتور سیکلت های دنیا کدامند؟

جمعه 2 ارديبهشت 1401
20:59
ساینا تور

هر برندی بر اساس معیارهای خاص خود توانسته است موتورسیکلت های متفاوت، قدرتمند، زیبا و سریع تولید کند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه می توانید با بهترین موتور سیکلت های دنیا آشنا شوید.

موتورسیکلت آپریلیا (RS 660)

برند آپریلیا یکی از بهترین تولیدکنندگان موتورسیکلت است که مدل RS 660 آن نمونه کاملی از موتورسیکلت است. این مدل از موتور سیکلت آپریلیا از نوع فول سایز می باشد که از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار است. موتور سیکلت RS 660 در سال 2019 معرفی شد و در آن زمان سازنده فروش خوبی را تجربه کرد. قلب تپنده این موتور سیکلت 660 سی سی است و توانایی تولید حدود 100 اسب بخار را دارد. ایمنی در این موتورسیکلت بسیار مهم است، زیرا دارای بدنه بسیار مقاوم، لنت ترمز و کنترل تعادل است. برخی از افرادی که این موتورسیکلت را خریداری کرده اند هنوز هم صاحب آن هستند.

موتورسیکلت بیموتا (Tesi H2)

پس از ادغام برند بیموتا با کاوازاکی، اولین محصول مشترک آنها Bimota Tesi H2 بود که به محصولی موفق تبدیل شد. تجهیزات و امکانات موجود در این موتور باعث شده تا در سراسر جهان محبوبیت زیادی داشته باشد. موتور 1 لیتری این موتور سوپرشارژ در کاوازاکی نینجا H2 استفاده می شود. حجم موتور Tesi H2 بیش از 700 سی سی است که توانایی تولید حدود 300 اسب بخار را دارد. استفاده از این موتور سیکلت در خیابان ها تنها با گواهینامه امکان پذیر است که اخذ آن بسیار سخت است. این موتورسیکلت معمولا در مسیرهای مسابقه استفاده می شود، اما برای مسابقه ساخته نشده است.

موتورسیکلت Ducati Panigale (Panigale V2)

برند دوکاتی پس از معرفی نسخه پانیگال وی 4 در سال 2019 به وعده خود عمل کرد و نسخه در دسترس تر این موتورسیکلت یعنی پانیگال وی 2 را معرفی کرد که قدرت کمتری نسبت به پانیگال وی 4 دارد. برای این موتورسیکلت از موتور کوچکتری نسبت به پانیگال V4 استفاده شده است که با حجم موتور 955 سی سی قادر است حدود 155 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل از موتورسیکلت های دوکاتی دارای توربوشارژر کوچک در دنده 1 و 2 می باشد که به شتاب گیری بیشتر در سرعت های پایین کمک می کند.

موتورسیکلت Ducati Street Fighter V4 (Street Fighter V4).
یکی دیگر از شاهکارهای برند دوکاتی سری Street Fighter است که نسخه V4 بهترین نمونه آن است. Street Fighter V4 در سال 2019 معرفی شد و با موتور 1.1 لیتری خود قادر است حدود 200 اسب بخار قدرت تولید کند که نشان از قدرت بسیار بالای آن دارد. استفاده از این موتور در خیابان ها تنها با مجوز امکان پذیر است که به سختی می توان آن را دریافت کرد.

موتورسیکلت کاوازاکی (Z H2)
کاوازاکی شاهکارهایی هم دارد که نمونه آن را می توان در سری Z تولید این برند دید. کاوازاکی Z H2 در سال 2019 معرفی شد که از نظر قدرت، سرعت، کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در آن یکی از بهترین های دنیاست. این مدل موتور کاوازاکی دارای یک موتور سوپرشارژر است که نسبت قدرت به وزن بسیار متعادلی دارد. موتور سوپرشارژ این موتورسیکلت 1 لیتری دارای 4 سیلندر خطی است که قدرت تولید حدود 197 اسب بخار را به موتور می دهد.

 

سایت منبع



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






به وب سایت من خوش امدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساینا تور | مرجع تور لحظه آخری و تور ارزان است. || طراح قالب قالب وبلاگ