آب و هوای پوکت و جاذبه های گردشگری آن

آب و هوای پوکت و جاذبه های گردشگری آن

پنج شنبه 28 فروردين 1399
18:54
ساینا تور

پوکت در تمام طول سال هوای گرمی دارد و تنها چند روز در یک سال میزان دمای هوا کمی کاهش پیدا می‌کند. حتی در زمانی که هوا کمی سرد می‌شود باز هم بعد از ظهرها هوا گرم و آفتابی است. البته بارش باران را هم نباید فراموش کرد، در پوکت باران می‌بارد اما باز هم هوا گرم می‌ماند. بومیان پوکت از ماه نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن) را بهترین زمان برای سفر به پوکت می‌دانند. از آنجایی که گردشگران اغلب به خاطر تفریحات ساحلی به پوکت می‌روند، می‌توانند در تمام فصول سال به پوکت سفر کنند.

جزیره فی فی :

جزیره فی فی از کنار هم قرار گرفتن 6 جزیره به وجود آمده است. این جزیره در 45 کیلومتری از شرق شهر پوکت قرار گرفته است که امروزه یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری پوکت به شمار می رود. در این جزیره افسانه ای سواحل نیلگون با شن های طلایی، چندین غار مهیج و صخره هایی از جنس آهک را بسیار خواهید دید. سواحل ماسه های سفید و طلایی، دریاهای نیلگون، شفاف، زلال و صخره‌های سنگی کوچک و بزرگ  سر از آب برآورده‌ و در کنار هم جزایر شگفت انگیز فی فی در تور تایلند را به وجود آورده‌اند. جزیره فی فی از دو بخش فی فی له (Phi Phi Leh) یا فی فی کوچک و فی فی دان (Phi Phi Don) یا فی فی بزرگ تشکیل شده است.

معبد بودا بزرگ پوکت :

معبد بودای بزرگ پوکت یکی از نماد و سمبل های مهم در پوکت می باشد که امروزه به یکی جاذبه های گردشگری پوکت تبدیل شده است. مجسمه بودا در بالای تپه ای که بین خلیج چالونگ و دریای کاتا است برای بازدید گردشگران تور پوکت، قرار گرفته است.47 متر ارتفاع خود مجسمه و 27 متر پایه این مجسمه از سطح زمین است، در نتیجه شما از فاصله دور نیز می‌توانید شاهد معبد بودا پوکت باشید. ایده ساخت این مجسمه چندین سال قبل‌تر از سال 2009 مطرح شد اما با مشکلاتی مواجه گردید ولی در نهایت در اوایل سال 2009، ساخت این معبد آغاز گردید. اگر به این معبد بروید، می‌توانید نمای کلی 360 درجه از شهر پوکت، سواحل، خلیج و ... را ببینید.

سینمای شناور پوکت :

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری پوکت تایلند سینمای شناور پوکت می باشد. این سینمای شناور در سال 2012 افتتاح شده است و معروف به سینما مجمع الجزایر می باشد. اگر در کشور خود برای تماشای فیلم های سینمایی تنها وارد سالن های تاریک و سرپوشیده با هیچ امکانات خاصی می شوید در سینمای شناور پوکت تجربه تماشای فیلم های بین المللی در فضایی کاملا متفاوت در محاصره صخره های چند صد متری بر روی صندلی هایی نرم و راحت را از دست ندهید. حتی ممکن است شما گردشگران عزیز تور پوکت زمانی که محو تماشای طبیعت بکر اطراف سینمای شناور پوکت هستید بخشی از قسمت های فیلم را از دست بدهید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






به وب سایت من خوش امدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساینا تور | مرجع تور لحظه آخری و تور ارزان است. || طراح قالب قالب وبلاگ